Ładowanie
strony...
Kaspersky Endpoint Security Cloud
Centrum Metrologii im. Zdzisława Rauszera
Oponeo.pl
Berendsen Textile Service Sp. z o.o.
Documaster Event Cloud
Polski Komitet Normalizacyjny
Bitdefender 2
ilość produktów: suma zamówienia: koszty dostawy:

Polski Almanach Jakości 2017


Koncepcja Polskiego Almanachu Jakości powstała już w roku 2005, gdy w dolnośląskiej w tym czasie redakcji kwartalnika naukowego „Zarządzanie Jakością” doszliśmy do wniosku, że na polskim rynku brakuje publikacji rocznikowej, która podsumowuje każdy rok w ujęciu jakościowym. Naszym pomysłem na realizację takiego postulatu były przez pierwszych kilka lat specjalne dodatki do „Zarządzania Jakością” zatytułowane „Certyfikacja”. Ich formuła jednak ograniczała się jedynie do tematu certyfikacji uzupełnianego danymi dotyczącymi usług konsultingowych.

Przełomem okazała się pierwsza otwarta publikacja ISO (International Organization for Standardization) z roku 2012, która po raz pierwszy w historii udostępniała dane dotyczące certyfikacji w Polsce i na świecie.

Polski Almanach Jakości 2017 nawiązuje nie tylko do publikacji ISO, ale zawiera szereg danych i analiz opracowanych w redakcji „Zarządzania Jakością”. Poprzez wiele jeszcze niepublikowanych materiałów, wywiadów i danych statystycznych staramy się odpowiedzieć na ważne dla polskiego rynku jakościowego pytania, zdiagnozować problemy, zaproponować rozwiązania.

W Polskim Almanachu Jakości 2017 znajdują się m.in. następujące działy: Kronika, Akredytacja, Certyfikacja, Konsulting, Edukacja, Osoby, Organizacje, Innowacje, Publikacje, Statystyki, Debaty, Galeria, Podsumowania, a w tym liczne polemiki, statystyki oraz unikalne na polskim rynku informacje.

Ten serwis używa plików cookies. Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na używanie plików cookies i akceptację  Polityki prywatności.
2017 © Polski Instytut Jakości. All Rights Reserved