Ładowanie
strony...
Berendsen Textile Service Sp. z o.o.
Oponeo.pl
Documaster Event Cloud
Kaspersky Endpoint Security Cloud
Bitdefender 2
Polski Komitet Normalizacyjny
Centrum Metrologii im. Zdzisława Rauszera
ilość produktów: suma zamówienia: koszty dostawy:

Polski Klub Jakości


Polski Klub Jakości jest największą organizacją jakościową w Polsce. Nie stworzyliśmy kolejnej organizacji, która będzie towarzystwem wzajemnej adoracji. Nie zajmujemy się lobbingiem, polityką i wspieraniem urzędniczych koterii. Zajmujemy się wyłącznie jakością! Jakością systemów zarządzania i ich doskonaleniem, promocją poprzez jakość i budowaniem poprzez jakość marek firmowych i produktowych. Naszym motto jest cytat ojca jakości Williama Edwardsa Deminga: Jakość nie potrzebuje prestiżu. Jakość potrzebuje jakości! Stąd nie tworzymy kolejnej listy "Top 100", bo jakość jest tam gdzie jest satysfakcja klienta.

Szkolenia

Każdego kwartału Członkowie Klubu decydują o dostępności prawie 40 szkoleń z oferty jednostek certyfikujących i firm konsultingowych. Szkolenia te są oferowane bezpłatnie i w zależności od rodzaju członkostwa, w całym okresie członkowskim, można wykorzystać od 1 do 6 bezpłatnych szkoleń. Tematyka szkoleń jest różnorodna i zmienia się każdego kwartału, w zależności od wyników ww. sondaży. W ofercie więc można znaleźć zarówno szkolenia dotyczące popularnych standardów jak ISO oraz szkolenia (praktyczne) z zakresu Lean, KAIZEN i Six Sigma.

Koła jakości

We wrześniu 2016 ruszają w 12 regionach, a docelowo we wszystkich 16, koła jakości, które wzorowane są na japońskich kołach jakości (obecnie w Japonii działa około 1,5 miliona kół jakości i uczestniczy w nich kilkanaście milionów japońskich pracowników. Nasza koncepcja kój jakości ma bardzo praktyczny wymiar. Chcemy aby każde spotkanie obywało się w firmie będącej gospodarzem spotkania, a znacząca jego cześć będzie poświęcona omawianiu konkretnych rozwiązań zmierzających do optymalizacji procesów (nie tylko w obszarach produkcyjnych).

Projekty klubowe (np. Projekt JASM)

W latach 2014-2015 w ramach redakcyjnych patronatów, zaproszeń i prelekcji uczestniczyliśmy (jako reprezentanci „Zarządzania Jakością”) w ponad 70 konferencjach. Z kuluarowych rozmów i konferencyjnych debat wyłania się oczywisty wniosek – mamy w Polsce do czynienia z rewolucją. Pierwszą rewolucję na początku lat 90. zapoczątkowały standardy ISO, w szczególności ISO 9001. Obecnie motorem nowej rewolucji jest szczupłe myślenie, a konkretnie innowacje wprowadzane przez Lean, Six Sigma, KAIZEN, TMP, TOC, Agile i wiele innych koncepcji nastawionych na optymalizację procesów, minimalizację marnotrawstwa i ciągłe doskonalenie. Chcemy, aby w tej rewolucji uczestniczyli także członkowie Polskiego Klubu Jakości. To, co nas w Projekcie JASM (Japońska Akademia Szczupłego Myślenia) szczególnie pasjonuje, to ukierunkowanie rozwiązań i działań na wymierne efekty w postaci redukcji kosztów, redukcji strat oraz zwiększenia efektywności zarówno pracowników, jak i całych organizacji. Pomimo japońskiego rodowodu głównych koncepcji, które będziemy popularyzowali (Lean, KAIZEN) w Projekcie JASM, będziemy starali się także przybliżać inne rozwiązania, jak Six Sigma (USA) czy MTM (Niemcy). JASM będzie realizowany poprzez edukacyjne centra jakości w całej Polsce, w tym poprzez koła jakości, które działają już w dziewięciu województwach.

Bezpłatne nagrody i znaki jakości

Ogólnopolski Program Promocji Jakości Lider Jakości, który został zainicjowany już w roku 2004, jest adresowany do najlepszych organizacji usługowych (hotele, restauracje, punkty usług biznesowych itp.). Obecnie obejmuje on także punkty usług konsumenckich i zaczyna wykraczać poza koncepcję rekomendacji biznesowych, także z korzyścią dla członków Klubu. Nowoczesny Znak Rekomendacyjny Jakość Godna Zaufania został nieodpłatnie udostępniony certyfikowanym członkom Klubu w wyniku licznych zapytań o możliwość wizualizacji wyrobów i ich opakowań. Znak Rekomendacyjny zastępuje w tym obszarze Godło Klubu, które pełni inne funkcje i nie powinno być umieszczane na produktach konsumenckich. Polski Medal Jakości to prestiżowa ekspercka nagroda Polskiego Klubu Jakości, której pierwsza ogólnopolska edycja, poprzedzona regionalną edycją pilotażową, zostanie zainaugurowana na Polskiej Gali Jakości 2016. Polski Medal Jakości jest pierwszą nagrodą jakości w Polsce na tak wysokim poziomie merytorycznym (nie licząc Polskiej Nagrody Jakości realizowanej w 14 województwach i będącej narodową implementacją Europejskiej Nagrody Jakości). 

"Qlub"

Od ponad 11 lat wydajemy najpopularniejsze w Polsce naukowe czasopismo poświęcone nowoczesnym systemom zarządzania „Zarządzanie Jakością”, lecz mamy świadomość, że dla wielu osób i organizacji poziom merytoryczny naukowego punktowanego czasopisma stanowi barierę edukacyjną. Idea miesięcznika „Qlub” jest właśnie adresowana do osób i organizacji, które o zarządzaniu i jakości chcą czytać w ujęciu nienaukowym. Stworzyliśmy więc czasopismo, które o złożonych problemach i zagadnieniach pisze w sposób niezwykle przystępny, łącząc w sobie dodatkowo cechy poradnika oraz przewodnika po standardach jakości, a w formie nowoczesnego katalogu biznesowego kojarzy projakościowe firmy. Okładki miesięcznika „Qlub” poświęcamy liderom jakości, innowacyjnym organizacjom. Jak dotychczas są to organizacje polskie, gdyż takie założenie przyjęliśmy na 12 kolejnych numerów czasopisma, propagując ideę polskiego sukcesu oraz przybliżając sylwetki utalentowanych polskich menadżerów. Specjalnym bezpłatnym dodatkiem do miesięcznika „Qlub” jest magazyn konsumencki „Teraz Jakość!”, który promuje najlepsze polskie produkty, a konsumentom doradza w ich świadomym wyborze. Wkrótce „Qlub” będzie miał swoją stronę internetową (obecnie nad nią pracujemy) pod adresem www.qlub.pl. Każdy członek Polskiego Klubu Jakości ma prawo do bezpłatnej publikacji dwóch reklam B2B lub B2C w wybranym numerze czasopisma.

Ten serwis używa plików cookies. Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na używanie plików cookies i akceptację  Polityki prywatności.
2017 © Polski Instytut Jakości. All Rights Reserved